Translate

reede, 18. aprill 2014

Mütsid

  Mütsi mustrijuhend on Dropsist db-003,
 värvi valisin selle mütsi järgi.
 Kootud Dropsi lõngast Lima 65%villa, 35% alpaka,  varrastega nr 4 ja 5.
Kudusin, harutasin, kudusin, harutasin.. ja siis oli selge millised kaks mustrikorrust on hea tegemata jätta, et tigutorni asemel mütsi saaks. 
Kindlapeale on see mu lemmikmüts -sest ta on ROOSA, ei aja juukseid lidusse ja elektrit täis, pole üleliia karvane, ei kõdita ega aja nina sügelema. Ma ei lase ennast heidutada, et ta tuult ei pea ja vajub pähe nii, et alatasa üldse mitte midagi ei näe. Kui käed juhtuvad asju täis olema ja müts silmini, peab orienteeruma tunde järgi..



Teise üsna samasuguse mütsi sai endale Ahti vanaema, 
kes nii armsasti on Hannal silma peal on hoidnud.
Lõng Drops Alpaka -100% alpaka. Silmuste arvu sobimise pärast võtsin lõnga kahekordsena.

 Kuna kudumisjuhend oli juba mu meele järgi kohandatud, siis selle mütsi sain valmis ühe tööpäevaga. Natuke siiski vähendasin sooniku silmuste arvu ja varraste suurust väiksemaks, sest pole kindel, kas kõigile ikka meeldiks müts silmini, tunde järgi ringi käia.

2 kommentaari:

  1. Sedasama mütsi olen ma Dropsi mustrite seas tüki aega piielnud, aga tegudeni pole jõudnud. Millised kaks mustrikorrust oleks siis hea tegemata jätta? Muide, see käed-kinni-müts-silmil pilt on üks sümpaatsemaid modellikaid pilte, mis viimasel ajal näinud olen. :) Lusatakas selline. Või siis "nagu elu ise". Või mõlemad korraga ...

    VastaKustuta
  2. :)
    Jätsin kudumata skeemilt A2 (altpoolt lugedes) 2. ja 3. mustrikorrusest pool (mõlemast alumised 5 rida)

    VastaKustuta