Translate

kolmapäev, 31. detsember 2014

Triibutekid I


Kudusin Lümatis mõne põranda jagu kaltsutekke.
Kangasteljed asusid vanas tillukeste akendega kivimajas, külmema ilmaga pidi kuduma hästi kiiresti, et sooja saaks, minu "kiiruse" juures tähendas see paari tundi, enne kui ma lõpuni läbi olin külmunud. Päris talvel ma mitte ei üritanudki. Suvel oli seal jälle kuumaga väga mõnus  -paksud kivimüürid! 
Selle tööga oli tegelikult natuke kiire, ema lõim oli vaja telgedelt maha kududa, et laenatud suga saaks omanikule tagasi ja kangasteljed parematesse tingimustesse -sellepärast ma kudusingi hästi kiiresti -seitset vaipa 2 aastat :D
 
Esimene vaip sai mu tädile sünnipäevaks. 
Tegelikult see nii põletavalt oranžide triipudega pole, proovisin õiguse nimel seda värvi pildilt  veidi maha keerata aga siis polnud jälle rohi enam roheline -kummaline.


Roheliste vaipade tarvis värvisin vanas malmpajas hulga valgeid, siniseid ja kollaseid jms hilpe rohelisemaks.
Pealekauba sain pajapildid:
 Esimeses pajas on vana õunapuu..
 ja teises suur kask,
mitte, et ma nendega oleks oma riided roheliseks saanud.
 Tegelikult oli üks pada ja ma ei rännanud sellega ühe puu alt teise alla.
 Ma arvan, et tiirutasin fotoaparaadiga ümber selle -aga ega ma täpselt ei mäleta ka.
Rohelised tekid said Virmale koos vabadusega teha nendega, mida iganes tahab



 Valge-kreemivalge-valge-täpiline-valge-koorevärvi vaip on nüüd ema magamistoas.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar