Translate

pühapäev, 10. märts 2013

Kodavere kirjaga sokid


Vahetasin naturaalmajanduse korras omakootud sokkide ja kinnaste vastu naljaka diivanilaua.. Tegelikult on tänaseks toimunud küll ainult vahetuse see osa, et mina sain laua:)


 Koekirju sättisin kokku oma tahtmist mööda, tahtsin neid pisut pitsilisemaks kududa kui traditsioonid ette näevad. Palmikud on soki külgedel tänu Leilile, kes oma blogis lehvitas ilusaid eesti sokke ja seletas ära kolm põhjust, miks palmikud olema peavad ja millega ma kõigis kolmes punktis väga nõus olen.
Vardad nr 1,5 ja silmuseid ringil 90.
Värvilised lõngad on 8/2 villased, valge -sokilõng Drops Fabel Uni Color, mis ei ole nii kuri kuluma kui täisvillane, sest seal on näpuotsaga villasele polüamiidi lisatud. 
Ja see ilus punane lõng, mille Mustvee laadalt sügisepoole ostsin (kuna ta tundus mulle hästi  õiget Kodavere punast tooni olema), on väidetavalt värvitud austraalia kaktusetäidega(!)

Koekiri: Raverlyst 

 
  Sokisääres on Kodavere naise suka äärekiri 
-lihtsalt imearmas muster ja värvid!

 Kindad on veel kudumata, isegi mõte, millised need saavad, on veel udune

10 kommentaari:

  1. oi kurjam, no küll on kenad ja samuti need eelmise postituse kindad. Midagi pole teha, lihtsalt kadedaks teed :)
    Jõudu sulle uute ilusate ja armsate asjade loomiseks

    VastaKustuta
  2. Nii ilusaid sokke polegi ammu kohanud. Võrratult kaunid!

    VastaKustuta
  3. Ülimega uhked!!!
    Ma ei karda ennast korrata- kõik, mis sinu näppude vahelt tuleb, on puhas kuld!! Eestimaa uhkuseks peaks sind esitama- eesti naine, kes ei koorma maakera koledate asjadega, vaid loob puhast ilu!!!!

    VastaKustuta
  4. Sinu kommentaari peale, Anne, võib küll inimene pikali kukkuda:)
    Selle kiituse on tegelikult küll ära teeninud meie armsad esivanemad, kes need mustrid on loonud.
    Ma tean, et Sa tead, mis tunne on neid kududes:)

    VastaKustuta
  5. Olen täiesti sõnatu. Imeilusad sokid!

    VastaKustuta
  6. Tere. Sooviksin seda mustrit:)
    Võite meilile saata: aliis4568@gmail.com
    Oleksin väga tänulik :)

    VastaKustuta